بیوگرافی و ادبیات

راه های مختلف یادگیری یک زبان جدید چیست؟

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می کشد؟ این مقاله قصد دارد هر آنچه را که باید بدانید را توضیح دهد. ابتدا، تفاوت‌های بین سطوح پایه، مکالمه و روان را بررسی خواهیم کرد. در مرحله بعد، به رایج‌ترین زبان‌ ها می‌پردازیم و آن ها را از ساده ‌ترین به سخت ‌ترین برای تسلط رتبه ‌بندی می‌ کنیم. در نهایت، چندین گزینه را برای استفاده برای یادگیری یک زبان جدید ارائه خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم انتخاب کنید کدام یک برای سبک یادگیری شما کارآمدتر است.

یادگیری یک زبان چقدر طول می کشد؟

مسلط شدن به یک زبان دشوار است اما غیرممکن نیست. اگر قبلاً زبانی را یاد می‌گیرید، یک آزمون کوتاه زبان در زبان کاکتوس بدهید تا ببینید در مقیاس مهارت در چه سطحی قرار دارید. اگر هنوز زبانی را برای یادگیری انتخاب نکرده‌اید، از رتبه‌بندی زبان‌های ما بر اساس سطح دشواری زیر استفاده کنید تا به شما در انتخاب بهترین زبان کمک کند. حرف ربط در انگلیسی

یادگیری یک زبان چقدر طول می کشد؟ پس از خواندن این تفکیک، واضح است که پاسخ واقعی این است: “بستگی دارد.” یادگیری برخی از زبان ها مانند اسپانیایی و پرتغالی آسان تر است، در حالی که برخی دیگر مانند عربی و ماندارین بسیار دشوارتر هستند. اینکه چه زبانی را برای تسلط انتخاب می کنید به میزان قابل توجهی بر مدت زمان یادگیری آن تأثیر می گذارد.

راه های مختلف یادگیری یک زبان جدید چیست؟

برای بسیاری از ما، روزهای گیر افتادن در کلاس درس دبیرستان مدت هاست که گذشته است. و اگرچه یادگیری یک زبان در کلاس درس هنوز یک انتخاب محبوب است، راه های دیگری نیز برای یادگیری آنها وجود دارد. خارج از درس‌های روزانه یا هفتگی در یک مؤسسه زبان، می‌توانید از طریق برنامه‌ای مانند Clozemaster به صورت آنلاین زبان یاد بگیرید یا حتی یک زبان را از طریق غوطه‌وری کامل یاد بگیرید.

چگونه از طریق درس زبان بیاموزیم

یادگیری زبان از طریق دوره های زبان راهی آسان برای شروع سفر زبان شماست.

یادگیری زبان در یک دوره ساختاریافته مزایای زیادی دارد. اول، مسئولیت پذیری را ارائه می دهد. رد کردن یک یا دو روز از یادگیری زبان در یک برنامه بسیار ساده تر از رد کردن یک درس فیزیکی است. دروس زبان همچنین تکالیفی را ارائه می دهد که به شما این فرصت را می دهد تا مهارت های خود را تمرین کنید. دانستن اینکه یک موعد مقرر دارید، به تعویق انداختن یا نادیده گرفتن کار را بسیار سخت تر می کند.

با این حال، یکی از معایب اصلی انتخاب برای یادگیری زبان با دروس، قیمت آن است. در ایالات متحده، دروس اسپانیایی اغلب 20 یا 30 دلار برای هر کلاس هزینه دارد.

یکی از راه‌های حل این مشکل، خرید کلاس‌های زبان آنلاین است. برخی از ارزان ترین کشورهای جهان برای یادگیری اسپانیایی بولیوی و گواتمالا هستند. حتی اگر نمی‌توانید وسایل خود را جمع کنید و به آمریکای لاتین بروید، می‌توانید در عوض برای درس‌های اسکایپ از معلمان این کشور ثبت نام کنید. اینها معمولاً حدود 5 یا 8 دلار برای هر درس هزینه دارند که برای اکثر آمریکایی ها بسیار مقرون به صرفه تر است.

یکی دیگر از مشکلات یادگیری زبان از طریق درس، که با Clozemaster نخواهید داشت، عدم شخصی سازی است. اغلب، درس های زبان در کلاس های بزرگ و محیط های گروهی است. این فقدان برنامه ریزی و تعامل فردی باعث می شود زمانی که شما آماده حرکت رو به جلو هستید اما بقیه کلاس آماده نیستند، به راحتی عقب بمانید یا دچار رکود شوید.

در نهایت، تعهد زمانی وجود دارد. برنامه کلاس ها منعطف نیستند و اغلب کار کردن با آنها دشوار است. هنگامی که از Clozemaster استفاده می کنید، می توانید یک زبان را در زمان و برنامه خود یاد بگیرید، بنابراین هرگز مجبور نیستید روزی را که اتفاق غیرمنتظره ای رخ می دهد از دست بدهید.

یادگیری یک زبان چند ساعت طول می کشد؟

این مقاله این سوال را مطرح می کند که “چقدر طول می کشد تا یک زبان یاد بگیریم؟” و کاوش در پاسخ به ما چیزهای زیادی آموخته است. اگر می‌خواهید بدانید چند ساعت طول می‌کشد تا یک زبان یاد بگیرید، عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

ابتدا باید به چه سطحی از زبان برسید؟ ابتدایی برای یک تعطیلات کوتاه در خارج از کشور، مکالمه برای صحبت با دوستان، یا تسلط حرفه ای برای کار خارجی؟ هر یک نسبت به قبلی به مطالعه و زمان بیشتری برای یادگیری زبان نیاز دارند

دوم اینکه کدام زبان را می خواهید یاد بگیرید؟ پنج زبان پرمخاطب در جهان (خارج از زبان انگلیسی) ماندارین، عربی، هندو، پرتغالی و اسپانیایی هستند. هر یک از این پنج زبان برای مطالعه بسیار عالی هستند، اما مطمئناً برخی از آنها دشوارتر از سایرین هستند و یادگیری آنها زمان و تلاش بیشتری را می طلبد. به عنوان مثال، زبان اسپانیایی تنها در 600 ساعت قابل تسلط است، در حالی که ماندارین نزدیک به 2200 ساعت است.

در نهایت، مدت زمانی که برای یادگیری یک زبان طول می‌کشد بستگی به این دارد که کدام روش یادگیری را انتخاب کرده‌اید. یادگیری زبان از طریق غوطه وری، از طریق درس های ساختاریافته، و آنلاین با Clozemaster همگی تفاوت ها و جوانب مثبت و منفی خود را دارند.

اگر انتخاب کردید زبانی را از طریق درس های ساختاریافته یاد بگیرید، حداقل زمانی که برای آسان ترین زبان های دارای رتبه بندی در مقیاس FSI از شما می گیرد 600 ساعت در طول 6 ماه است و سخت ترین زبان ها تقریباً 2 سال طول می کشد. 2200 ساعت برای تسلط. اگر انتخاب کنید که از طریق غوطه وری یاد بگیرید، می توانید زبان را سریعتر یاد بگیرید، به خصوص اگر با یک خانواده بومی زبان زندگی می کنید. با این حال، راکد ماندن در این تنظیمات آسان است و شما باید یادگیری غوطه وری خود را با درس های آنلاین جبران کنید. اگر تصمیم به یادگیری یک زبان جدید با Clozemaster دارید، می توانید پیشرفت را تنها با ده دقیقه در روز ببینید و به راحتی می توانید 750 کلمه جدید و زمینه آنها را تنها در یک ماه یاد بگیرید.

یادگیری یک زبان جدید فقط ده دقیقه در روز با Clozemaster طول می کشد. همین امروز با بیش از 50 انتخاب زبان مختلف و امکانات بی پایان شروع کنید!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا