متفرقه

نکاتی برای خوابیدن در ماشین

من نه پول زیادی دارم و نه دوست دارم وقتی دارم آن را خرج کنم. با توجه به اینکه کشور شما جاده های نسبتاً نگهداری شده و چیزهای جالبی دارد که از جاده قابل دسترسی هستند، سفر جاده ای می تواند یک ماجراجویی ارزان قیمت باشد.

به منظور سفر جاده ای در حالی که بودجه کمی دارید و همچنان آنچه را که این دنیای بزرگ ارائه می دهد تجربه کنید، باید خلاق، صرفه جو و همه کاره باشید.

صادقانه بگویم، صرف شبی 100 دلار در هتل، 25 دلار در هاستل یا حتی 10 دلار در کمپینگ منطقی نیست.

رایگان قیمتی است که می‌خواهید: پول خود را برای خرید بنزین یا گازوئیل، بلیط موزه‌ها و رویدادهای فرهنگی، و برخی غذاهای محلی خوشمزه پس‌انداز کنید.

برای اینکه آن را تا حد امکان رایگان نگه دارم، من به کاوش در «کمپینگ با ماشین» پرداختم. وقتی می گویم ماشین، در مورد RV، اتوبوس VW یا حتی مینی ون صحبت نمی کنم. من در مورد فولکس واگن جتا 2004 خود صحبت می کنم. خوابیدن در ماشین بخشی از این تجربه است.

ایمنی، راحتی و بهداشت عوامل اصلی ماندگاری طولانی مدت در وسیله نقلیه شما هستند. در اینجا چند نکته مهم برای خوابیدن در ماشین شما آورده شده است.

1. ماشین خود را مملو از وسایل ضروری نگه دارید.

حداقل، من همیشه یک پتوی گرم خوب نگه می دارم، با این حال، بیشتر وسایلم را در صندوق عقب نگه می دارم. فضای زیادی را اشغال نمی کند، و همیشه در صورت نیاز وجود دارد. این می تواند به شما کمک کند تا بدانید چگونه راحت در ماشین بخوابید.

https://honarfardi.com/public-skills/others/websites-to-buy-car-spare-parts/

2. سازماندهی خود را حفظ کنید

شما چیزهای زیادی در ماشین خود خواهید داشت و این بدان معنی است که آنها به راحتی می توانند به هم ریخته شوند! با نگه داشتن یک سیستم بسته بندی منظم، از صرف ساعت ها به دنبال شارژر تلفن، جوراب و بطری آب خود جلوگیری کنید.

3. یافتن یک مکان امن و رایگان برای پارک.

تنها کشیدن به هر جایی شما را ناراضی، در مشکل یا بکسل می کند. این احتمالاً مهمترین چیزی است که هنگام خوابیدن در ماشین باید روی آن وقت بگذارید. با وجود تعداد بسیار زیاد افراد، اتومبیل ها و خطرات عمومی، مکان های زیادی برای خوابیدن در یک شهر وجود دارد. همیشه به دنبال نشانه هایی باشید که می گویند اجازه حضور در آنجا را ندارید! اگر می گوید نه، آن را امتحان نکنید – مگر اینکه در یک مربا وحشتناک هستید.

این یکی از مهم ترین نکات برای خوابیدن در ماشین است.

  • فروشگاه‌های بزرگ: اگر در یک مکان جدید هستید، به دنبال فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ مانند تارگت یا والمارت (در ایالات متحده آمریکا) باشید، این فروشگاه‌ها پارکینگ‌های بزرگی دارند، معمولاً توسط نیروهای امنیتی برای ایمنی گشت‌زنی می‌کنند، و مگر اینکه به صراحت اشاره شده است، اغلب قوانینی وجود ندارد که یک شبه در ماشین شما بمانید.
  • ساختمان‌های مذهبی: اگر فروشگاه زنجیره‌ای مناسب نیست، یک کلیسا، کنیسه یا سایر ساختمان‌های مذهبی پیدا کنید. شما به حسن نیت و طبیعت مردم متوسل خواهید شد که ماشین پارک شده در خانه خدا را مزاحم یا خراب نکنند، بنابراین آنها به طور کلی ایمن هستند. مطمئن شوید که شب قبل از سرویس اصلی پارک نمی‌کنید، در غیر این صورت احتمالاً با تعداد زیادی از مردم، اتومبیل‌ها و حرکت گیج‌کننده از خواب بیدار می‌شوید.
  • محله‌های مسکونی: اگر هیچ‌کدام از موارد فوق در دسترس نیست، به دنبال محله‌ای لوکس با پارکینگ در خیابان و بدون علامتی باشید که از شما می‌خواهد «پرداخت برای پارک کنید» یا «فقط پارکینگ برای ساکنان». ماشین های دیگر در حال حاضر پارک شده اند، به خصوص ماشین های گران قیمت. اگر کسی مایل است BMW خود را بیرون بگذارد، به احتمال زیاد شما در فولکس واگن یا هوندای کوچک خود در امان خواهید بود.
  • روستایی / بزرگراه: در بزرگراه یا کنار جاده حرکت نکنید. شما می خواهید با ماشین برخورد کنید، یدک بکشید یا توسط مردم یا پلیس اذیت شوید. به طور کلی، از یک جاده اصلی خارج شوید و به دنبال یک کامیون کش یا یک پیچ خاکی یا سنگریزه باشید. اینها به ندرت استفاده می شوند، و اگر هم هستند، معمولاً توسط رانندگان کامیون های مسافت طولانی به همان دلیلی که شما استفاده می کنید، استفاده می شود!

رفرنس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا