روانشناسی

روانشناسی جلب توجه زنان (آنچه زنان واقعاً می خواهند)

چگونه احساسات را در دیگران تحریک کنیم

این من را به این سوال می‌رساند که چگونه می‌توان یاد گرفت که چگونه جذابیت عاطفی را در دیگران ایجاد کند؟

خوب، یکی از راه‌های مورد علاقه من برای آموزش آن – و ما همیشه این کار را با مشتریان مربی‌مان انجام می‌دهیم – تمرین کوچکی است که بسیار ساده است و من دوست دارم آن را «پرهیز از وسط» بنامم. واقعاً به همان اندازه که به نظر می رسد ساده است. هر زمان که با زنان صحبت می کنید، سعی کنید از آن منطقه میانی، آن منطقه خاکستری امنی که قبلاً در مورد آن صحبت کردم دوری کنید. اینجا را بخوانید تا با مقالات علمی روانشناسی بیشتر آشنا شوید.

من برای شما مثالی می زنم تا همه چیز کمی بهتر نشان داده شود.

فرض کنید زنی که دوست دارید در مورد کشمش صحبت می کند و اینکه چقدر آن را دوست دارد. او در همه چیز کشمش می‌ریزد، آن‌ها بسیار خوشمزه و لذیذ هستند و بلا، بلا، بلا. از طرفی شما از کشمش متنفر هستید.

(خجالت بکش، اتفاقا کشمش خوشمزه است.)

بسیاری از پسرها، به خصوص اگر دختری را در موقعیتی دوست داشته باشند که بگوید “بله، من عاشق کشمش هستم” و از کشمش متنفر باشند، سعی می کنند دیپلماتیک رفتار کنند و صراحتاً نگویند: “خب، من از آنها متنفرم. آنها نفرت انگیز هستند!»

آنها فقط جلو می رفتند و چیزی شبیه این می گفتند: “من حدس می زنم گاهی اوقات آنها خوب هستند.” و این دقیقاً همان چیزی است که شما را از ایجاد جاذبه عاطفی باز می دارد.

کاری که شما باید انجام دهید این است که افکار خود را بیشتر بیان کنید، در مورد آنچه که فکر می کنید در زندگی عالی است، باورها، رویاها، آرزوها و ارزش های خود بسیار بازتر و مستقیم تر و صریح تر باشید. همه این موارد باعث تحریک احساسات در دیگران می شود.

در این شرایط، برای مثال، می‌توانید با چیزی مانند «کشمش، شبیه کنه‌های کاملا مکیده شده به نظر می‌رسند» پاسخ دهید. چطور کسی می تواند آن چیزها را دوست داشته باشد؟»

آیا این حرف مودبانه ای است؟ نه. آیا این بهترین حرف ممکن برای جذب یک زن در آن موقعیت است؟ نه. جهنم نه، اما اگر می خواهید تمرین کنید که چگونه زنان را به جای فکر کردن، احساس کنند، تمرین بسیار خوبی است.

اگر چیزها را منطقی نگه دارید چه اتفاقی می افتد

می‌خواهم به شما بگویم که اگر مسیر منطقی جاذبه را برای مدت طولانی دنبال کنید چه اتفاقی می‌افتد.

اگر در طول سال ها روی خودتان سخت کار کرده اید، ممکن است احساساتی مانند …

نوبت من کی می شود؟ چه زمانی لیاقت دوست داشته شدن را دارم؟ چه زمانی من سزاوار این همه تجربه جنسی دیوانه هستم؟ چه زمانی سزاوار این هستم که کسی در کنارم باشد که بخواهد مرا در آغوش بگیرد، ببوسد و موهایم را نوازش کند؟»

شما می دانید که این موارد با واقعیت و نتایجی که در زندگی واقعی می گیرید در تضاد هستند. شما این احساس را دارید که “آیا واقعاً مشکلی در من وجود دارد که حتی متوجه آن نمی شوم و هیچ کس به من نمی گوید؟”

بعلاوه، شروع به کینه توزی از زنان آسان است، زیرا آنها همیشه مردان دیگری را انتخاب می‌کنند که گزینه‌های بسیار بدتری نسبت به شما هستند، که با آنها مانند گند رفتار می‌کنند. شما فکر می کنید، “چه خبر است با این زنان؟ آیا آنها احمق هستند که همیشه این افراد را انتخاب می کنند؟ آیا آنها می خواهند آسیب ببینند؟ آیا آنها مازوخیست هستند؟ چه خبر است؟»

در نهایت، این ناامیدی و رنجش برای زنان با هم جمع می‌شود و شما شروع به این می‌کنید که بعد از همه چیزهایی که می‌توانید یاد بگیرید، باید یک مهارت مخفی وجود داشته باشد. شما فقط باید بفهمید که چه کسی آن مهارت را می‌داند، چه کسی می‌تواند آن را به شما آموزش دهد، کجا می‌توانید آن را بیاموزید، و بعد از آن خوب خواهید شد.

حتما این ترفند مخفی وجود دارد که خیلی از بچه ها می دانند و شما نمی دانید. و اینگونه است که در نهایت تلاش می کنید تا یک هنرمند پیکاپ شوید.

شروع به یادگیری نحوه ایجاد جذابیت عاطفی با مردم کنید و وضعیت بسیار بهتری خواهید داشت. پس لازم نیست این همه زمان، پول و تلاش را صرف کنید تا بهتر و بهتر و بهتر شوید، فقط برای اینکه به اندازه کافی برای زنان خوب باشید. منبع – می توانید از تجربیات روانشناسان خوب برای اینکه چطور بهتر رفتار کنید استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا