جنسی و زناشویی

نکته های کلیدی برای یک ازدواج موفق

آیا دوست ندارید رازهای یک ازدواج شاد و طولانی را بدانید، به خصوص از آن زوج های خوشبختی که به هنر رهبری یک رابطه شاد دست زده اند؟

ما 21 کلید برای یک ازدواج موفق را معرفی می کنیم که به شما در حل مشکلات زناشویی، خلع سلاح شریک متعارض و کمک به ایجاد و حفظ یک ازدواج موفق کمک می کند.

چه تازه ازدواج کرده باشید و چه خود را «زنجیره توپ قدیمی» خطاب کنید، هر ازدواجی دارای فراز و نشیب هایی است. اگرچه ممکن است کلیشه ای به نظر برسد، لالایی ها و الگوهای دنیوی طبیعی برای جزر و مد زندگی زناشویی هستند.

دوره های استرس، کسالت و ارتباطات ضعیف بخشی از این دوره است.

“ازدواج کار می خواهد.”

ازدواج کار می‌خواهد، و مانند هر چیز دیگری در زندگی، باید کار را انجام دهید تا ثواب آن را درو کنید. اما کار ازدواج مثل تمیز کردن توالت و بیرون آوردن زباله نیست.

ازدواج موفق برای شما چه معنایی دارد؟

ازدواج پیوند دو روح است، اما معنای ازدواج موفق از زوجی به زوج دیگر متفاوت است. هیچ تعریف روشنی از ازدواج موفق وجود ندارد. با این حال، در اینجا چند تعاریف استاندارد از ازدواج موفق آورده شده است.

1. داشتن همسر خوب

ازدواج موفق برای برخی افراد به معنای داشتن همسر خوب است. برای عده ای که ازدواج می کنند، زنی با فضیلت که از شوهرشان مراقبت می کند و به هر قیمتی از او حمایت می کند، چیزی است که ازدواج را موفق می کند.

2. تشکیل خانواده اخلاقی

برخی معتقدند ازدواج پیوند دو نفر و خانواده است. آنها به عنوان یک شهروند جامعه معتقدند و باید فرزندان خود را از نظر اخلاقی درست تربیت کنند.

آنها معتقدند اگر بتوانند فرزندان خود را درست تربیت کنند جامعه افراد بهتری خواهد داشت و برای آنها تعریف ازدواج موفق است.

3. یکی با ارتباط موثر

برخی افراد بر این باورند که ارتباط شفاف و همراهی، کلیدهای یک ازدواج موفق است. این افراد متقاعد شده اند که صحبت بدون قید و شرط با یکدیگر و پنهان کردن هیچ رازی باعث موفقیت یک ازدواج می شود.

4. به عنوان دوست زندگی کنید

اگر به دنبال یک راز ساده برای ازدواج شاد هستید، ممکن است همین باشد. این یکی از تعاریف بسیار مورد بحث از ازدواج موفق است. برخی افراد قاطعانه بر این باورند که به اشتراک گذاشتن زندگی به عنوان دوستان کلید نهایی یک ازدواج موفق است.

5. عشق و درک بی قید و شرط

یکی دیگر از تعریف رایج ازدواج موفق تعهد، مسئولیت پذیری و فداکاری است. برخی افراد بر این باورند که درک خوب و عشق بی قید و شرط کلیدهای یک ازدواج موفق است. شریک زندگی خود را با عیب و نقص بپذیرید و درک کنید که هیچ کس کامل نیست.

مهمترین چیزها در ازدواج چیست؟

اگر به دنبال دستور العمل ازدواج شاد هستید، باید نکات اساسی در ازدواج را که به حفظ سلامت رابطه کمک می کند، درک کنید. در اینجا برخی از عناصر یک ازدواج موفق آورده شده است که اگر می خواهید تحت سلطه زوج های متاهل خوشبخت قرار بگیرید، باید در نظر بگیرید.

1. ارتباطات

باور کنید یا نه، ارتباط کلید یک ازدواج شاد است. اطمینان حاصل کنید که همیشه به وضوح در مورد آنچه می خواهید و انتظار دارید صحبت می کنید. به یاد داشته باشید که ارتباط خوب چیزی است که باعث موفقیت یک ازدواج می شود.

2. احترام گذاشتن

در ازدواج باید احترام متقابل وجود داشته باشد. بدون احترام، ازدواج می تواند سمی و استرس زا باشد. اگر هر چیزی را که می تواند باعث بی احترامی همسرتان به شما شود را حذف کنید و بالعکس کمک کند. دیدگاه شریک زندگی خود را درک کنید و سعی کنید در اطراف آن کار کنید.

داشتن یک عقیده متفاوت، اما همچنان درک اینکه شریک زندگی شما از کجا آمده است، راهی عالی برای نشان دادن احترام شما نسبت به شریک زندگی خود است.

3. تعیین مرزها

یکی دیگر از کلیدهای مهم برای یک ازدواج موفق، تعیین مرزهای شخصی بدون تردید است. شما باید یک زندگی فردی داشته باشید و کمی برای خودتان وقت بگذارید. ممکن است پنج روز در هفته قرار ملاقات داشته باشید، اما باید بتوانید اغلب با دوستان و خانواده خود ملاقات کنید.

4. اعتماد

همه ازدواج های موفق نیاز به اعتماد متقابل و شکست ناپذیر بین شرکا دارند. اگرچه ایجاد چنین اعتمادی به زمان نیاز دارد، اما باید از همان ابتدا تلاش کنید.

5. پشتیبانی

داشتن یک شریک حامی هر ازدواجی را شاد و موفق می کند. بسیار مهم است که شریکی داشته باشید که به شما ایمان داشته باشد و بدون قید و شرط از شما حمایت کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا