روانشناسی

10 شغل در بازی های ویدیویی برای روانشناسان

روانشناسان به صنعت بازی های ویدیویی بینشی از رفتار انسان ارائه می دهند. روانشناسان به آزمایش بازی ها، ارزیابی تعامل کاربر و ارزیابی تجربه کاربر با بازی ها کمک می کنند. اگر مدرک روانشناسی دارید، صنعت بازی های ویدیویی یک فرصت شغلی بالقوه را ارائه می دهد. در این مقاله، نحوه کار روانشناسان در صنعت و نوع مشاغل موجود برای فردی با مدرک روانشناسی را مورد بحث قرار می دهیم.

مدرک لیسانس روانشناسی چیست؟

یک مدرک لیسانس روانشناسی معمولاً چهار سال طول می کشد. دانشجویان روان‌شناسی مطالعه می‌کنند که مغز چگونه اطلاعات را پردازش می‌کند، مردم چگونه رفتار می‌کنند و انگیزه رفتار آنها چیست. برنامه درسی روانشناسی ممکن است شامل موضوعاتی مانند روانشناسی رشد، استدلال، حل مسئله و الگوهای رفتاری غیرعادی باشد.

شغل روانشناسی در صنعت بازی های ویدیویی چیست؟

روانشناس در صنعت بازی های ویدیویی کسی است که به شرکت های بازی کمک می کند تا رفتار کاربران بازی های ویدیویی را درک کنند. روانشناسان نحوه تعامل کاربران با بازی ها را از طریق تست، نظرسنجی و مشاهده ارزیابی می کنند. آنها همچنین در بازاریابی، ارزیابی جمعیت شناسی و کمک به پیام های شرکت کار می کنند. روانشناسان گزارش هایی ایجاد می کنند که می تواند به تکامل بازی های ویدیویی برای بهینه سازی تجربه کاربر کمک کند. آنها همچنین با آزمایش‌کنندگان بازی‌های ویدیویی کار می‌کنند، پرسشنامه‌هایی را برای جمع‌آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل داده‌های فروش شرکت ایجاد می‌کنند تا به آنها کمک کند رفتار مصرف‌کننده را درک کنند.

10 شغل در صنعت بازی های ویدیویی که می توانید با مدرک روانشناسی بدست آورید

در اینجا لیستی از مشاغل بالقوه در صنعت بازی های ویدیویی وجود دارد اگر مدرک روانشناسی دارید. برای دریافت به روزترین حقوق و دستمزد Indeed لطفا روی لینک های زیر کلیک کنید:

1. مدیر تحقیقات بازار بازی

میانگین حقوق ملی: 58029 دلار در سال

وظایف اصلی: یک مدیر تحقیقات بازار بازی به یک شرکت بازی کمک می کند تا نحوه بازاریابی بازی خود را تعیین کند. مدیر با آزمایش ویژگی‌های بازی به توسعه بازی کمک می‌کند تا ببیند آیا جذاب هستند و برای چه کسانی. مدیر محصولات رقابتی را ارزیابی می کند، گروه های متمرکز را میزبانی می کند و از داده ها برای شناسایی روندهای بازی استفاده می کند. آنها گاهی با فروشندگان خارجی کار می کنند که مطالعات تحقیقات بازار را انجام می دهند و رهبری می کنند. مدیر تحقیقات بازار بازی ممکن است به طراحی برنامه های بازاریابی، تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی هدفمند جمعیتی کمک کند.

2. مدیر موفقیت مشتری

میانگین حقوق ملی: 58097 دلار در سال

وظایف اصلی: یک مدیر موفقیت مشتری اغلب با شرکت هایی کار می کند که با مشتریان درگیر در صنعت بازی قرارداد می بندند. مدیر موفقیت مشتری اطمینان می دهد که شرکت انتظارات مشتری را برآورده می کند و کاربران تجربه ای با کیفیت دارند. این موقعیت از روانشناسی برای ارزیابی نحوه تجربه کاربران از محصولات استفاده می کند و سپس از آن دانش برای کمک به بهبود محصولات آینده استفاده می کند. مدیر موفقیت مشتری بازی‌ها را آزمایش می‌کند، بازخورد کاربران را ثبت می‌کند و با مشتریان برای اجرای آن بازخورد کار می‌کند.

3. مدیر طراحی بازی

میانگین حقوق ملی: 75990 دلار در سال

وظایف اصلی: مدیران طراحی بازی بر طراحان و برنامه نویسان درگیر در ساخت بازی نظارت می کنند. مدیر بر روند توسعه بازی نظارت می کند، برنامه نویسان و طراحان را مربی می کند و ضمن ایجاد یک محیط کاری مثبت، ضرب الاجل ها را رعایت می کند. این نقش به شدت بر ارتباطات و رهبری متکی است زیرا مدیر کار بین تیم ها را هماهنگ می کند، به انتظارات مشتری می پردازد و تجربه کاربری با کیفیت را تضمین می کند.

4. روانشناس پژوهش

میانگین حقوق ملی: 86890 دلار در سال

وظایف اصلی: یک روانشناس پژوهشی داده‌های مربوط به تجربه کاربر را جمع‌آوری می‌کند و به ایجاد تجربیات جدید بازی بر اساس آن داده‌ها کمک می‌کند. روانشناس همچنین آزمایش ها و تست A/B را برای ارزیابی کاربران و نحوه تعامل آنها با گیم پلی ایجاد می کند. برخی از عناصر این موقعیت شامل تحقیق در مورد سخت افزارهای جدید بازی، مانند کنترلرها یا هدست ها و ارزیابی عملکرد آنها است. برخی از موقعیت ها شامل تجزیه و تحلیل داده های کلان اقتصادی مربوط به فروش، خریدهای درون بازی و سایر داده های شرکت در مورد رفتار مصرف کننده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا